Friday, April 25, 2008

KONVOKESYEN KSSDSB05 2008

Assalamualaikum...... wah! alhamdulillah, akhirnya kita semua telah berjaya melalui pelbagai perkara selama 2 tahun belajar partime di Politeknik PD. Mmg ku akui banyak pahit manis semasa kita kat sana. Ada gaduh-gaduh, bermasam2 muka, taknak tulis nama kat board, pindah rumah, n bermacam-macam lagi la. Tp satu je aku raspek kat korang semua, walau apapun yg terjadi kita semua tetap bersama. bak kata pepatah, sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri. ape da aku mengarut.. banyak lg aku nak masukkan.. tp ini baru sebagai pemanas gamba..yg ni takkan sama ada pada copy korang sbb aku dah edit. so terimalah dr aku...

untuk mawi ada special ckit.. sbb sblm balik tu dia sanggup jadi model suami, isteri dan ...........so layan....zazzzzzzz



2 comments:

Anonymous said...

Congrate!!!!!
Don't stop here, reachs to the top AND not let it down.

Congrate!!!!!
Begin as new person and always renew to be the best.

Congrate!!!!!

Anonymous said...

dahsyat la kelas brader. berderet naik ambik pingat masa konvo haritu.
tahniah ye