Sunday, February 03, 2008

Apa Citer?

Assalamualaikum,

Apa khabar semua. Lama tak dengar citer. Apa perkembangan terbaru? Masing-masing nampaknya senyap jer, maklumle sibuk. Takpela, aku bg sedikit update ttg bebudak kelas kita, mana yg tau aje la...

Fuad - dah dapat baby girl pada 29/12/07.

Shasha - belum dpt baby lg. (family planning. he..he..)

Abg Halim - belum tambah bini dan anak lg. (happy belated birthday bro. 13.01)

Abg Leman - dah pindah secara rasminya ke Melaka. Susah le nak jumpa lg lps ni.

Abg Naz - cam tu gak. Seminggu sekali jumpa la dia time lunch.

Am - Sibuk dgn `projek' DBKL nye. Sudah menjadi tunangan org.

Yazid - Yazid...Yazid...mana ko menghilang daa. Tak de plak kat dlm list org hilang.

Ima - dah tak keje kat MPS lg. Skrg keje kat KL plak.

Akmar - dah confirm sbg staff MPS. Solo lg tp haritu sibuk tanya Fuad psl pakej utk kahwin.

Mawi - aku skrg dah sambung belajar kat SPACE UTMKL. Hidup tak menentu semula.

Thada - Cam Yazid gak. Hilang. Takpe, nanti aku selidik dia dah dpt anak ke blm.

Zul - Yg ni pun haru gak. Hilang. Mana hang pi daaaa. Anak dak keluaq ka belum?

Ina - Minah ni tongah botapo kat SMT Rombau.

Azhar - Jang ni dah jd kupu2 mlm. Siang tido mlm jago kodai. Tiap kali den lalu kek kodai dio jer mesti takdo. Jaaang..ooooo...jaang.

Zaidon - Tgh berbahagia dgn bini dia tuuu. Jgn kacau haaa.


InsyaAllah kita semua akan berjumpa masa konvo nanti. Kalau ada berita terbaru ke bg tau la kat aku. - Mawi.

1 comment:

Anonymous said...

hihihi.. aku jer yang tak pakai uniform. Alahai, rindu la ngan sumer. akmar